Sider

tirsdag den 20. september 2011

:( ..

Jeg har haft en rigtig uheldig dag. Min computer har sandsynligvis fået virus, hvilket gør det det utrolig svært for mig at blogge, da jeg skal gøre det over min iPhone :s Hvilket er utrolig irriterende, og kan ikke finde ud af at lægge billeder ud. Samtidigt, har jeg passet en ked af det Valdemar hele dagen. Det er virkelig svært i længden at holde humøret oppe, i sådan en situation ville man bare ønske man kunne give barnet videre til dens mor. Men men men, udover det kom forældrene heller ikke hjem fra aebejde i god nok tid til at jeg kunne nå til håndbold. Så på med løbe skoene :b Men hørte vidst en fugl synge om, at vi måske skulle ud at have sushi i aften! Men som sagt, ville bare lægge et nyt indlæg ind. Så i ikke tror jeg er stoppet. Men min computer der strejker :D så lige en hilsen til skær mine dejlige veninder. SAVNER JER!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar