Sider

fredag den 16. september 2011

Mit første indlæg :)

Jaaaaaa, så kom jeg i gang. Jeg har ikke oprettet den her blog, fordi jeg vil belære nogle eller komme med de vildeste modehints ;) Nope! Jeg har oprettet den, fordi jeg vil vise jer min hverdag og hvad jeg går og tilbringer min tid med(Istedet for at lave crazy status opdateringer på face). Jeg befinder mig nemlig i den situation, at jeg lige er blevet færdig på Fjerritslev gymnasium, og har derfor valgt at tage et fri år. Hvilket jeg er yderst taknemlig for. :D Jeg sidder nemlig nu i Malmö, hvor jeg er aupair pige ved en sød dansk familie, og bruger en masse tid på håndbold som jeg eeeeeeelsker!
Jeg tænkte det at blogge vil være en god ting for mig, da jeg har meget tid om formiddagen tilovers. Samtidigt slipper jeg for at fortælle mine forældre, venner og ikke mindst kæreste på skype om de ting jeg oplever til hverdag, da jeg aldrig kan huske det (det var så lidt) :D

Håber i nyder jeres fredag ..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar