Sider

mandag den 26. september 2011

... Endelig!

Endelig kom jeg hjem til Fjerritslev, og endelig fik jeg min computer tilbage. Helt sund og rask :) Det var simpelthen så lækkert at være hjemme igen. Jeg havde helt lyst til at give mig til at tude, da jeg skulle hjem.
Fredag - tog jeg flyet hjem ved en fire tiden, også kom Mathias og hentede mig. Da vi kom hjem havde mor købt ind til os, så vi selv kunne bikse noget mad sammen da de skulle på arbejde.
Lørdag - var det Clara Sofies fødselsdag. Det var virkleig dejligt at se hende igen, og ikke mindst min familie. Samtidigt er min søster en haj i et køkken, og hun lavede simpelthen det bedste kagebord. Mmmh :)
Søndag - op klokken fem, køre fra Fjerritslev kl. seks, og med flyet kl. 7.25. Puuuh .. Efter det skulle jeg skynde mig til Sverige, da vi skulle spille i Göteborg kl. 16. Hvori der ventede mig en fire timers bustur ..

I dag står den på en masse vesketøj fra weekenden, og pasning af valdemar - samt løbetræning .. Puuh!




Lidt danske blade. De kan virkelig gøre underværker :)
  
Clara Sofies kage ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar