Sider

fredag den 16. september 2011

Opdatering ..

Jeg var i København for to weekender siden, hvor jeg besøgte min vidunderlige veninde Louise. Hun læser til sygeplejerske og det klær hende. Jeg trængte til lidt kvalitetstid og kærlighed, hvilket hun er den bedste til at give. Så vi tog til Nik og Jay koncert i tivoli sammen med nogle andre veninder, hvor vi fik os et lækkert måltid og et lille glimt af koncerten ;) Om lørdagen tog vi ud og så Viborg-FIF spille, hvor sejren selvfølgelig gik til Viborg. De bliver nu gode i år, det må man give dem! Trætte og udmattede travede vi hjem af, og fik lavet os et lækkert måltid mad, som er billed af længere nede. Det var simpelthen så hyggeligt. Søndag stod den på shopping, hvor jeg ledte efter et par nike free, og fandt endelig et par. De er simpelthen så lækre, og de bliver brugt flittigt til træning, og gåture med hund og barnevogn. Samtidigt faldte jeg over tre anrde sko, som jeg måtte købe. De var simpelthen sp billige, så hvis jeg ikke gjorde det ville Louise daske mig en ;) Så det gjorde jeg altså. Men tak for den hyggelige weekend louis, du er guld værd ;)

I morgen skal jeg til København igen, hvor jeg skal tilbringe tid med min dejlige veninde Marie. Hun har fået den vanvittige gode ide, at søge arbejde i KBH, hvilket jeg støtter hende i. Det tager mig kun 20-25 minutter med toget, så jeg klager ikke. Vi skal ud og spise lidt frokost og hyggesnakke. Ihh, hvor jeg glæder mig. Ellers har min storebror og jeg planlagt lidt kvalitetstid sammen, hvor vi skal hygge med mad, slik og i bio, hvori vi skal se DIRCH. Jeg er simpelthen så spændt på den film ... JEG ELSKER DIRCH PASSER. Ja bare kald mig en nørd. Men opdateringer på dette, kommer i løbet af weekenden.
Nu vil jeg sætte mig og slappe af i sengen med en dansk film ;) .. (Har ingen kanaler fået endnu)

                                          De skønne tøser ..
                                          Vores tiltrængte mad ;)
                                          Mine elskede Nike Free ..
                                          Tre par sko, jeg har fået købt ..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar