Sider

mandag den 19. september 2011

Weekend .. :)

Jeg har haft en smadder dejlig weekend i Købehavn sammen med Marie og min bror. Marie og jeg gik en tur inde på strøget, og nød omgivelserne og hinandens selsskab. Samtidigt tog vi en tur på cafe, som hedder diamanten. Den ligger ud mod Christiansborg, den kan jeg virkelig anbefale. Stort lækkert måltid til ingen penge .. Senere gik vi om bag ved strøget, og fandt nogle rigtig fede genbrugsbutikker, hvor de havde de fedeste retro ting (Wasteland). Jeg fandt en rigtig lækker striktrøje, men har desværre ingen penge. Så købte den ikke, men der er et billed af den længere nede på siden. Udover det tog vi ind på en lille cafe, og fik os en varm chokolade .. Mmh! Klokken ramte fem, og jeg måtte hen til min storebror. Så jeg sagde pænt farvel og på gensyn. :D :D Marie har nemlig fået den vidunderlige ide, at flytte til KBH.
Men da jeg travede hen til metroen, valgte jeg lige at gå ind i Matas. Hvor jeg ville have en pudder. Jeg gik faktisk efter en fra Tromborg, men kunne ikke finde mærket. Så jeg valgte at købe Nilens jord Powder foundation samt en børste. Men ikke nok med det, så blev hende sælgeren helt vild, og ville aftale en tid med mig, hvor hun kunne give mig makeup på,  tage billeder og vise mig hvordan jeg skal lægge de forskellige produkter. Så det skal jeg her d.1 :) Tak for selvtillid til hende ;)!
Men jeg kom hen til min bror, hvor vi valgte at leje en film istedet for at se DIRCH. Men det var hyggeligt nok. Så dvs. vi valgte den billige løsning, og lavede noget lækkert spaghetti og kødsovs :D Mmh ..
Min søndag blev lidt stresset med forskellige tog, håndbold og en stjålen cykel. Så jeg måtte gå hjem, hvilket tog 45 minutter. Så jeg var ikke i godt humør da jeg kom hjem (Sorry Mathias) .. Men i dag står den på pasning af børn, rengøring og træning senere.
Hyg jer ..







Ingen kommentarer:

Send en kommentar