Sider

mandag den 10. oktober 2011

Alt for kort weekend!

Alt for kort tid, til så godt selsskab. Mine forældre og bror kom over og så mig spille kamp lørdag, hvilket virkleig var dejlig. For mit vedkommende resulterede det så bare i et rødt kort, men dog et mål :D .. Ellers gik lørdagen med at hygge med mine forældre og Daniel, hvor vi var ude at spise. Det var så lækkert. Mm. Ikke sidste gang vi er det sted!
Søndag, tog vi på søndagstur. Vi kørte ud ad strandvejen, op til Humlebæk, Rungsted, Klampenborg, Hellerup osv. Kan ikke huske, hvad de alle sammen hedder :) Men shit der  var nogle kæmpe huse, og nogle hyggelig nogle. Helt klart det sted jeg skal bo :D :D .. Bagefter tog vi ind på Amalienborg og lurede lidt, og derfter hen og spise frokost på Nyhavn :) Men alt har en ende, så måtte desværre sige farvel og på gensyn :) <33 Tak for en god weekend mor og far ..





<33



Mariannes hjemmelavet smoothie :) Mm ..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar