Sider

torsdag den 20. oktober 2011

Jaloux er en grim ting!

Sorry, har ikke fået blogget så meget. Men det ikke fordi jeg oplever det vilde lige for tiden, medmindre i vil høre om vasketøj, børnepasning og træning :D
Men men men, jeg skal hjem i weekenden, hvilket jeg virkelig glæder mig til. Mors hjemmelavet mad. Mm! Tager flyveren i morgen, og er allerede i Aalborg ved en 13 tiden. Kan ikke vente!


Så vil jeg lige give en jaloux tanke til min kære veninde Laura, som skal ud at rejse med hendes kæreste :@ .. Men som man siger "Gode mennesker har det altid godt ;) " Åhhhhhhhhh, det er simpelthen så snyd. Gid det var mig. Men håber i får en rigtig lækker tur, med mange fede oplevelser <33 Vi ses til Jul, savner dig :(


De klær hinanden :D

Ja det er så Laura, som går for at være den kloge blandt os :D
Et kys til dig ..


Laura, Line og jeg <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar