Sider

onsdag den 26. oktober 2011

Kun gode spillere har dårlige dage.

Ja overskriften siger, hvis meget om hvordan det gik med os igår. Vi tabte 37-20 :( Virkelig træls. Men som jeg sagde i mit forrige indlæg, er de meget bedre end os. De vandt på rutinen og deres ret så brede bænk. Alle deres spillere består stort set af landsholdspillere eller tidligere! Men men men, vi var faktisk foran hele første halvleg, indtil pausen, hvor der står 15-12 til Savehöf. Men vores store mængde af tekniske fejl, og dårlige dommere slår os ud af kampen. Plus vi rent faktisk også fik 2 skader!

Jeg spillede selv en udmærket kamp. Jeg stod i forsvaret hele kampen, og lavede næsten ingen fejl. Jeg fik dog fire minutter i angrebet tilsidst. Men det var fordi Johanna havde fået rødt kort, da hun kastede bolden i hovedet på dommeren :D - Dog ikke med vilje .. Vi er så lidt i tvivl om det var direkte rødt eller hendes tredje gule kort. Dette kommer til at betyde meget, da hun jo så ikke kan være med i næste kamp.

Så vil jeg lige sige tak til min far, da han virkleig fik mig sat op til kampen, og troen på at vinde den, da han skrev: Held og lykke. Man får pengene 22 gange igen, hvis i vinder! Hvilken dejlig opmundring :D

Men som en klog mand engang sagde til mig. "Kun gode spillere har dårlige dage"


Ingen kommentarer:

Send en kommentar