Sider

mandag den 24. oktober 2011

Det var den weekend.

Ja i må undskylde igen. Men har bare ikke haft tid til at opdatere bloggen så meget. Men det kommer :)

Denne weekend gik alt for hurtigt. Jeg tog hjem fredag ved en tolv tiden, og da jeg kom hen i sommerhuset til mine forældre, havde mor lavet smørbrød. Det var så lækkert. En time efter sad jeg ved frisøren, hvor jeg fik mig en dejlig farve igen :) Ellers hyggede jeg mig fredag med mine forældre og kæreste .. Og og og, min mor havde self lavet det bedste mad :D Fik desværre ikke taget nogle billeder. Det ligner ikke mig.

Lørdag slappede jeg af, og tog hjem til min søster i Klim og hyggede med hende og Clara Sofie, hvorefter jeg fik besøg af min højt elskede veninde Linette. Til dagligt bor hun i Berlin, så det var hammer dejligt at se hende. Hun har forresten også en rigtig spændende og moderig blog --> http://linettescloset.wordpress.com/ .. Tjek den ud! Men ellers var vi lige hurtig sammen til noget Te. Men vi ses forhåbentlig snart igen. Om aften hyggede jeg med Mathias, hvor hans far havde lavet noget rigtig lækkert mad.

Søndag, slappede jeg af og nød at være hjemme .. Weekenden gik alt for hurtig, men skal heldigvis hjem igen på lørdag, hvor jeg skal være hjemme en hel uge :D Glæder mig allerede!

Forresten. Jeg fik også sagt farvel til min kære bil. :( Men den skal næsten have sit helt eget indlæg en dag :D .. Det gør nemlig lidt ondt i mit hjerte :(

Clara Sofie ..


Far og jeg.

Min højt elskede bil :(

Mom og jeg :)

1 kommentar:

  1. Hvor er du sød Ci! Det var så dejligt at se dig!! Savner dig..
    Elsker at læse dine fine indlæg :D
    - Li

    SvarSlet