Sider

mandag den 17. oktober 2011

Dejlig weekend!

Denne weekend tilbragte jeg som sagt tidligere med min dejlige kæreste. Vi havde planer om, at tage til kulturnat. Men Mathias var træt efter en hård uge. Så vi valgte, at tage ind og spise på Diamanten, som ligger overfor Christiansbog. Lækkert og billigt mad! Derefter tog vi en tur ned igennem strøget, og mærkede stemningen fra kulturnat, hvilket var hyggeligt.

Om lørdagen skulle jeg træne kl.10, og derefter tog vi ind til Malmö b for at kigge lidt. Der blev så ikke så meget at se, da vi stødte ind i en noget voldsom demonstration, omkring racisme. Såååe, min nysgerrige side måtte ikke være nysgerrig, da Mathias syntes det blev for meget, da der kom flyvende sten over vores hoveder. Men vi kom ind i en butik (Solo), hvor jeg fandt en billig skjorte til 120 kr.
Om aften kørte vi med Ulrik og Marianne ind til København, hvor Mathias og jeg spiste på Lele, som er en vietnamesisk restaurant på Vesterbrogade. Det var smadder lækkert,. Vi havde dog ikke bestilt bor, og der var helt fyldt op. Men vi ventede i godt et kvarter, sammen med en lækker drink ;) Foretten fik vi efter 7 minutter, hvilket jeg synes var imponerende.

Søndag, stod den på håndbold. Men det gider jeg ikke snakke om, da vi tabte :( Men det var smadder dejligt både Mathias og Daniel var der .. Ellers sagde jeg farvel til Dalle efter kampen, og en time efter farvel til Mathias :( :( :( .. Men tager hjem næste weekend, hvor jeg ser ham igen :D
Håber i alle andre har haft en rigtig god weekend ..

Kulturnat

Kulturnat

Den er lidt krøllet ja :D

Mathias på Lele ..

Forretten ..



Mathias var lidt tosset med Axel :)
I dag har jeg været med Valde i børnehave, og skal hente ham her kl. to .. :) Ellers til træning senere, og passe alle tre (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar