Sider

onsdag den 5. oktober 2011

FRI!

Endelig har jeg fri. Jeg har været på siden kl. seks i morges, til nu 20.30 :/ Jeg er helt færdig både mentalt og fysisk. Ukrik, som er faren i huset er taget til Rom. Så det er kun Marianne og jeg der har børnene i denne her uge. Så er rimelig meget på! Men jeg fik lavet banankage med børnene, hvilket blev til et godt resultat. Det ser bare ikke lige så lækkert ud på billedet. Men det kom, efter lidt detaljer :D

Men vil i seng nu. Er helt smadret. At have tre børn på en gang, plus en opvask, plus madlavning, plus opvask, plus rengøring. Det fandme HÅRDT! Samtidigt, vil Valdemar ikke sidde for sig selv. Så jeg skal gå med ham på armen hele tiden .. Puuuh. Men det resultere forhåbentlig i et par stærke overarme på et tidspunkt :D

Tænk positivt Charlotte, tænk positivt Charlotte, TÆNK POSITIVT!

Ella og Asger med kagen :D

Mine rosinboller fra den anden dag. Mm :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar