Sider

tirsdag den 25. oktober 2011

KOM SÅ!

I dag skal vi spille mod Ik Savehöf. Det bliver dog ikke let, da de er et hold der ligger øverst i den svenske række, og har næsten altid gjort det. Så vi skal gå til kamp med den gode indstilling, og troen på vi kan vinde. Til træning igår havde vi en del taktisk træning, så vi kommer forberedte og ikke er i tvivl om, hvordan vi skal gribe kampen an!

For mig eget vedkommende skal jeg være hundrede procent klar i forsvaret, da det sandsnligvis er der jeg får mest spilletid. Jeg har ikke rigtig været med i angrebet endnu. Hvilket jeg også er meget forstålig overfor, når jeg ikke har trænet med dem hele sommeren. Men jeg kæmper, og det vil jeg blive ved med. Men har dog formået at lave et mål på kontra, så dem må jeg bare løbe flere af. Men jeg håber på spilletid, for er hundrede procent klar i dag. KOM SÅ H43 :)


Jeg takker min far, for inspiration til bloggen. Han synes jeg skulle skrive mere om min håndbold, og små ting jeg går og tænker over. Som forskelligheden fra Danmark til Sverige. Min måde at opfatte forskellige ting på i hverdagen, og måske os globalt. Hvilket jeg vil prøve at gøre :) Håber i finder det interessant.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar