Sider

mandag den 3. oktober 2011

Uventet weekend!

Weekenden gik desværre ikke som jeg havde håbet :( Jeg endte med at få roskildesyge, hvilket er det mest forfærdelige jeg nogensinde har oplevet. Aldrig har jeg oplevet noget lignende. I den situation ønskede jeg virkelig min familie var ved mig :( Øv!
Sygdommen ødelagde min ellers så planlagte weekend. Men jeg endte med at tage ind til Louise lørdag, hvor jeg mandede mig op, og fik dog også købt nogle ting. (billeder)
Ellers tog min storebror med mig hjem til Sverige, hvor vi hyggede med noget One Tree Hill .. Yeeear. LOVE IT! Hans selsskab var virkleig guld værd. Elsker ham.
Søndag, skulle jeg have spillet kamp. Men tør ikke tænke på, hvad der kunne være sket i den kamp, hvis jeg havde spillet :$ Sååe, dalle og jeg endte med at tage ind til Malmö og spise frokost og kigge lidt .. Det var virkelig hyggeligt.

I dag står den på at passe Valdemar, da han ikke er blevet rask endnu. Pluuuuus træning senere. Glæder mig. Det har jeg længtes efter synes jeg :)

Mathias <33


Min dejlige storebror.



Der hvor vi spiste. Kan ikke huske hvad det hed ;)

Pladsen, hvor vi spiste. (Kan heller ikke huske hvad den hed)


Lidt af gågaden :)

På vej hjem.

Makeup til et år :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar