Sider

onsdag den 26. oktober 2011

Today ..

I dag, har jeg gjort hele huset rent i hele 3 timer, og lidt mere til. Efterfølgende har jeg passet Asger hele dagen, da han var syg. Senere hentede jeg Valdemar, og passede ham. Mens Ulrik kørte med Asger i Fætter BR, for at hente en gave til Ella. Hun har nemlig fødselsdag i morgen! Men alt i alt, har jeg haft en arbejdsdag på 10 timer i dag. Så er rigtig udmattet. Men for en time siden besluttede jeg mig, for at cykle en tur. Da mit hovede trængte til lidt frisk luft/stilhed og nogle Charlottetanker. Samtidigt så jeg lidt af en fodboldkamp, der var på kunstgræsbanen ved parken :)

Ihhhh, glæder mig sådan til at komme hjem i en hel uge :) Den her uge kan bare ikke gå stærk nok ..

Valde, da jeg hentede ham i Förskola :b

Ingen kommentarer:

Send en kommentar